Informacje o spotkaniu online

Podczas spotkania przedstawione zostaną m.in. najważniejsze informacje o Inkubatorze Włączenia Społecznego, czym są innowacje społeczne i jak je rozumieć w ramach IWS. Ponadto omówione będą  mechanizmy grantowe, czyli zasady aplikowania o granty na innowacyjne pomysły w obszarze włączenia społecznego.

Udział w spotkaniu jest bezpłatny.

Spotkanie obędzie się online 17 czerwca 2021 r. (czwartek) o godz. 10:00.

Spotkanie poprowadzone zostanie przez:

  • Panią Agnieszkę Zańczak – Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Podkarpacki Ośrodek Samorządu Terytorialnego w Rzeszowa (Partner Projektu)
  • Panią Karolinę Walochę – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie (Lider Projektu)

Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (do 15 czerwca 2021 r.) i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora (16 czerwca 2021 r.). W przypadku dużej liczby chętnych osób, organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.

Link do platformy, na której odbędzie się webinarium zostanie wysłany do Uczestników w osobnej wiadomości w dniu wydarzenia, godzinę przed rozpoczęciem tj. ok godz. 9.00

Dla kogo

  • Organizacje oraz osoby indywidualne, którym bliska jest tematyka wykluczenia społecznego, które posiadają pomysł na innowację społeczną lub które chcą dowiedzieć się więcej o zasadach funkcjonowania Inkubatora Włączenia Społecznego.

Program spotkania

  • 10.00 10.10 Przywitanie uczestników, wprowadzenie do tematu spotkania, kwestie organizacyjne;
  • 10.10 10:20 Oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim
  • 10.20 10.30  Ogólne informacje o projekcie IWS;
  • 10.30 – 10.40  Mechanizm grantowy – zasady aplikacji o grant na innowacyjne pomysły w obszarze włączenia społecznego;
  • 10.40 10.50  Innowacje społeczne – czym są i jak je rozumieć w ramach IWS;
  • 10.50 11.00  Dobre praktyki z zakresu innowacji społecznych;
  • 11.00 11.10  Generator wniosków – przygotowanie wniosku krok po kroku;
  • 11.10  Pytania i odpowiedzi, podsumowanie spotkania.

 

Organizator

Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Opolu
ul. Krakowska 38, 45-075 Opole

tel.: 509 385 880, 515 237 525, 512 830 591

e-mail: info@opolskie.pl

 

Współorganizator

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej – Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, ul. Floriańska 31, 30-07O Kraków

tel. 17 862 69 64

e-mail: agnieszka.zanczak@frdl.rzeszow.pl

 

Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków

tel. 12 422 06 36 (w. 34)

e-mail: iws@rops.krakow.pl