Informacje o spotkaniu online
Podczas spotkania przedstawione zostaną m.in. najważniejsze informacje o Inkubatorze Włączenia Społecznego, czym są innowacje społeczne i jak je rozumieć w ramach IWS. Ponadto omówione będą mechanizmy grantowe, czyli zasady aplikowania o granty na innowacyjne pomysły w obszarze włączenia społecznego.
Udział w spotkaniu jest bezpłatny.
Spotkanie obędzie się online 17 czerwca 2021 r. (czwartek) o godz. 10:00.
Spotkanie poprowadzone zostanie przez:
- Panią Agnieszkę Zańczak – Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej, Podkarpacki Ośrodek Samorządu Terytorialnego w Rzeszowa (Partner Projektu)
- Panią Karolinę Walochę – Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie (Lider Projektu)
Warunkiem uczestnictwa w spotkaniu jest przesłanie wypełnionego formularza zgłoszeniowego (do 15 czerwca 2021 r.) i otrzymanie potwierdzenia mailowego od organizatora (16 czerwca 2021 r.). W przypadku dużej liczby chętnych osób, organizator zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia rekrutacji.
Link do platformy, na której odbędzie się webinarium zostanie wysłany do Uczestników w osobnej wiadomości w dniu wydarzenia, godzinę przed rozpoczęciem tj. ok godz. 9.00
Dla kogo
- Organizacje oraz osoby indywidualne, którym bliska jest tematyka wykluczenia społecznego, które posiadają pomysł na innowację społeczną lub które chcą dowiedzieć się więcej o zasadach funkcjonowania Inkubatora Włączenia Społecznego.
Program spotkania
- 10.00 – 10.10 Przywitanie uczestników, wprowadzenie do tematu spotkania, kwestie organizacyjne;
- 10.10 – 10:20 Oferty Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie opolskim
- 10.20 – 10.30 Ogólne informacje o projekcie IWS;
- 10.30 – 10.40 Mechanizm grantowy – zasady aplikacji o grant na innowacyjne pomysły w obszarze włączenia społecznego;
- 10.40 – 10.50 Innowacje społeczne – czym są i jak je rozumieć w ramach IWS;
- 10.50 – 11.00 Dobre praktyki z zakresu innowacji społecznych;
- 11.00 – 11.10 Generator wniosków – przygotowanie wniosku krok po kroku;
- 11.10 Pytania i odpowiedzi, podsumowanie spotkania.
Organizator
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Opolu
ul. Krakowska 38, 45-075 Opole
tel.: 509 385 880, 515 237 525, 512 830 591
e-mail: info@opolskie.pl
Współorganizator
Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej – Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, ul. Floriańska 31, 30-07O Kraków
tel. 17 862 69 64
e-mail: agnieszka.zanczak@frdl.rzeszow.pl
Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej w Krakowie
ul. Piastowska 32, 30-070 Kraków
tel. 12 422 06 36 (w. 34)
e-mail: iws@rops.krakow.pl