„Wspólnie o Funduszach Europejskich” to konkurs dla organizacji pozarządowych, partnerów społeczno-gospodarczych i władz miejskich na najlepsze inicjatywy informujące o możliwościach korzystania ze środków unijnych.
Chcemy zidentyfikować najlepsze inicjatywy i włączyć się w ich organizację poprzez granty w wysokości do 24 tys. zł, oraz udostępnienie materiałów informacyjnych Ministerstwa Inwestycji i Rozwoju.
Zwycięskimi inicjatywami chcemy dotrzeć z ofertą Funduszy Europejskich do różnych grup docelowych m.in. do przedsiębiorców, osób młodych, start-upów, osób wracających na rynek pracy, nieaktywnych zawodowo, osób dorosłych zainteresowanych nabyciem lub rozwinięciem posiadanych kompetencji, w tym zagrożonych wykluczeniem cyfrowym, osób z niepełnosprawnościami.
Wydarzenia muszą zostać zrealizowane do końca października 2018 r.
Oferty można składać:
- do 22 czerwca 2018 r.
– w wersji elektronicznej (zgodnie z załączonym Formularzem Ofertowym) na adres: promocja@miir.gov.pl z dopiskiem: Oferta na konkurs “Wspólnie o FE”
Jeśli zdecydujesz się na udział w konkursie, zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat naboru.
Pobierz pliki
- Zasady naboru ofert na organizowanie działań informacyjno-promocyjnych pn. „Wspólnie o Funduszach Europejskich” (PDF 429 KB)
- Załącznik nr 1: Formularz Ofertowy (DOC 264 KB)
- Załącznik nr 2: Wzór umowy (PDF 299 KB)
- Załącznik nr 3: Raport z realizacji Wydarzenia (PDF 277 KB)
Pytania
Jeżeli masz pytania dotyczące dokumentacji, możesz je zadać za pośrednictwem adresu e-mail: promocja@miir.gov.pl lub pod numerem telefony 22 273 73 82.
Zapraszamy do udziału!