Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Nawiązując do ustaleń podjętych w trakcie IX posiedzenia Komitetu Monitorującego FEO 2021-2027 w dn. 26 marca 2024 r., w związku z koniecznością spełnienia przez wnioskodawcę niżej wskazanych bezwzględnych kryteriów wyboru projektów w ramach planowanego do ogłoszenia w maju 2024r. I naboru wniosków o dofinansowanie w trybie konkurencyjnym w działaniu 5.10 Edukacja włączająca FEO 2021-2027, tj.:

  • Kryterium merytorycznego szczegółowego bezwzględnego nr 2: Indywidualna analiza potrzeb ogólnodostępnych ośrodków wychowania przedszkolnego/ szkół/placówek systemu oświaty w zakresie dostępu do edukacji dla wszystkich dzieci/ uczniów (dot. typu projektu nr 1, 2, 4)
  • Kryterium merytorycznego szczegółowego bezwzględnego nr 3: Analiza potrzeb dzieci (dot. typu projektu nr 1, 2)
  • Kryterium merytorycznego szczegółowego bezwzględnego nr 4: Indywidualna diagnoza stopnia przygotowania nauczycieli do pracy z dziećmi uczęszczającymi do danej placówki (dot. typu projektu nr 3)

publikujemy Minimalny zakres diagnozy, który wymagany będzie od podmiotów aplikujących w ramach ww. naboru w działaniu 5.10 Edukacja włączająca FEO 2021-2027.

Jednocześnie informuję, że kryteria wyboru projektów stanowią załącznik do uchwały nr 95 KM FEO 2021-2027 z 26.03.2024 r. i są dostępne na stronie internetowej Instytucji Zarządzającej FEO 2021-2027: https://rpo.opolskie.pl/?page_id=47909

Publikowany zakres diagnozy zostanie włączony do Regulaminu wyboru projektów.

Minimalny zakres diagnozy