Aktualności w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027

Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Szanowni Państwo,

Poniżej przedstawiamy kilka nowych informacji o programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.


20 października 2022 r. podczas konferencji programowej w Hamburgu, oficjalnie ogłoszono
drugi nabór wniosków na projekty małe i projekty główne w programie.

Drugi nabór wniosków o dofinansowanie projektów małych potrwa do 26 stycznia 2023 r., a projektów głównych do 14 marca 2023 r.

Ważne! Pierwszym obowiązkowym krokiem w aplikacji jest przedstawienie Project Idea Form- koncepcji projektu. W przypadku projektów małych należy to zrobić do 5 stycznia 2023 r., natomiast w przypadku projektów głównych do 14 lutego 2023 r.

Przedstawienie koncepcji projektu pozwoli na konsultację wnioskodawcy z Wspólnym Sekretariatem i dopracowanie koncepcji projektu przed jego złożeniem.

Ogłoszenia o naborze oraz więcej informacji znajduje się w zakładce programu na stronie www.ewt.gov.pl oraz na oficjalnej stronie programu.

17 listopada 2022 r. odbędzie się krajowe seminarium informacyjne o zasadach drugiego naboru wniosków w programie

Krajowy Punkt Kontaktowy programu (MFiPR) wraz z przedstawicielami Wspólnego Sekretariatu zapraszają do udziału w krajowym seminarium informacyjnym o zasadach drugiego naboru wniosków w programie Interreg Region Morza Bałtyckiego 2021-2027.

Podczas spotkania zostaną przedstawione zasady i priorytety tematyczne programu, harmonogram oraz szczegóły drugiego naboru wniosków.

Uczestnicy spotkania zainteresowani złożeniem wniosku w naborze dowiedzą się między innymi jak skonstruować budżet i jakich błędów nie popełniać w aplikacji.

Seminarium informacyjne odbędzie się online w godzinach 10.00-14.00. Rejestracja jest możliwa do dnia 15 listopada 2022 r.

Serdecznie zapraszamy Państwa do udziału!

Program oraz formularz rejestracyjny znajdują się TUTAJ.

W związku z ogłoszeniem naboru wniosków, Wspólny Sekretariat uruchamia kolejną serię webinariów dla wnioskodawców

W listopadzie odbędą się 3 seminaria online prowadzone przez przedstawicieli Wspólnego Sekretariatu programu.

Daty oraz zakres tematyczny spotkań mogą Państwo zobaczyć TUTAJ.

Wspólny Sekretariat zaprasza wszystkich zainteresowanych udziałem w programie do rejestracji na webinaria!