Sorry, this entry is only available in Polish. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Wskazane w definicji kryterium merytorycznego szczegółowego pn. Koszty dotyczące promocji przedsiębiorstwa w tym udziału w wydarzeniach krajowych i międzynarodowych stanowią mniejszą część kosztów kwalifikowanych projektu obowiązującego dla I naboru do działania 2.4 Współpraca gospodarcza i promocja RPO WO 2014-2020 sformułowanie pozostałe koszty kwalifikowane należy rozumieć jako pozostałe koszty kwalifikowane odnoszące się i dotyczące bezpośrednio kosztów promocji, przy uwzględnieniu kosztów wszystkich trzech możliwych do realizacji typów projektów w ramach przedmiotowego naboru.

Poniższy przykład stanowi zobrazowanie ww. zapisów.

Typ projektu 1 = 80 000 PLN

Typ projektu 2 = 100 000 PLN

Typ projektu 3 = ?

80 000 PLN + 100 000 PLN = 180 000 PLN (zsumowując wszystkie koszty kwalifikowane oprócz kosztów promocji).

Koszt kwalifikowany ogółem stanowi niewiadomą „x”

Wiemy, że 51% kosztu kwalifikowanego ogółem stanowi koszt kwalifikowany projektu (pierwszy i drugi typ) bez kosztów promocji, stąd:

0,51 x = 180 000 PLN

x = 180 000 PLN: 0,51

x = 352 941,18 PLN

Najwyżej 49% tak otrzymanego kosztu kwalifikowanego ogółem możne stanowić

koszt promocji, zatem :

352 941,18 x 49 % = 172 941,18 PLN– ustalony limit kosztów dla 3 typu projektu.

Podsumowując:

Typ projektu 1 = 80 000 PLN

Typ projektu 2 = 100 000 PLN

Typ projektu 3 = 172 941,18 PLN